Dommedag…

I dag skal jeg ha min siste eksamen. Jeg gruer meg som bare det! Jeg skal ha muntlig, og jeg har aldri før hatt denne eksamensformen før. Hva skjedde med de fine, fine forberedelsesdagene? Akk ja. På universitetet har de nemlig den fikse ideen om at jeg skal bare møte opp, få et utdrag av en tekst fra pensum og så snakke om dette i en halvtime. Jeg er übernervøs. Hva om jeg får totalt jernteppe? Jeg håper på ståkarakter så jeg slipper enda en eksamen til våre…

Det er forresten ulovlig kaldt i leiligheten i dag. Jeg skrudde opp varmeovnen på, sånn, 26 grader før jeg gikk i dusjen, og det er like kaldt fremdeles. Så nå sitter jeg her da; kald og trøtt, mens jeg har litt siste liten lesing før eksamen. Er ikke jeg übersjarmerende her så vet ikke jeg! Trøtt og fæl… Beklager den dårlig kvaliteten på bildet. Jeg gadd ikke endre på innstillingene til webkameraet mitt. Nå ja. Om mindre enn 4 timer er alt overstått!

Legg igjen en kommentar